Rólunk

Vállalatunk kihelyezett ügyfélszolgálat, 24/7 Call-Center, és direkt kommunikáció területén nyújt teljeskörű megoldásokat és szolgáltatásokat több mint 15 éve. Szolgáltatási körünk magában foglalja az üzleti tervezést, stratégia kialakítását, CRM stratégia és folyamatok meghatározását és a kiszervezett telefonos ügyfélszolgálatok működtetését. Meghatározó tapasztalattal rendelkezünk banki, pénzügyi és automotive területeken

Jelenlegi formánkban 2004-óta működünk. Célunk minőségi szereplőnek maradni a piacon növelve az iparági kultúrát és népszerűsíteni az ügyfélszolgáti karriert. MULTICOM tagja a Direkt és Interaktív Marketing Szövetségnek (DIMSZ), Ügyvezetőnk a Szövetség elnökségi tagja és a Contact Center tagozat elnöke.

about
about

Szolgáltatások

CONTACT CENTER
  • 24/7 ügyfélszolgálat több nyelven
  • Beérkező és kimenő hívások kezelése
  • Videó azonosítás
  • Helpdesk/support
  • SLA/KPI szintek mérése és betartása
  • Omnichannel platform (telefon, e-mail, chat, sms, web)
KOMMUNIKÁCIÓ, CRM
  • Stratégiai tervezés
  • Közösségi média kezelés
  • Promóciók, nyereményjátékok
  • DM, eDM kampányok
  • Adatvezérelt kommunikáció
  • Ügyfélmegtartó és hűségprogramok
AI ALAPÚ ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MEGOLDÁSOK (AI-DESK)
  • AI minőségbiztosítás 100%-os lefedettséggel
  • Email asszisztens
  • AI tudásbázis
  • AI chatbot
  • AI voicebot
  • Részletek: https://ai-desk.ai
AUTOMOTIVE TERÜLET

CRM rendszer és folyamatok működtetése, proaktív aftersales, központi telefonos ügyfélszolgálat, szoftverbevezetés és projektmenedzsment, tréningek szervezése a CEE régióban

BANKI / PÉNZÜGYI TERÜLET

24/7 non-stop telefonos és e-mailes ügyfélszolgálat, kártya ügyfélszolgálat, fraud monitoring, adatvezérelt kommunikáció, lead management, videó azonosítás, 24/7 non-stop technikai helpdesk.

IT

24/7 non-stop helpdesk, troubleshooting support, ticekting rendszer, eszkaláció a megfelelő osztályra

WEBSHOP

Többnyelvű webáruház teljes körű ügyfélszolgálat (telefon, e-mail, chat, postai levelek)

KÖZMŰCÉGEK

24/7 non-stop ügyfélszolgálat (számlázás és műszaki bejelentés)

DOHÁNYIPAR

Fogyasztói szolgálat, kereskedői hotline, viszonteladói kommunikáció, promóciók, E-cigaretta kommunikáció

BIZTONSÁGTECHNIKAI TERÜLET

24/7 távfelügyelet és lift hibabejelentés, Járőrszolgálat riasztása, eszközök monitorozása

GYÓGYSZERIPAR, EGÉSZSÉGÜGY

Promóció, hotline, értékesítés, ösztönzés, tematikus tájékoztató weboldalak, SMS infó

Megbízóink

Megbízó
Projekt
Ügyfélkontaktus
Vonalban eltöltött perc

Csapatunk

Kovácsházy Dénes

Ügyvezető

Rosta Attila

Üzletfejlesztési vezető

Csiki Adrienn

Vezetői asszisztens

Gerosz Nikoletta

Account Manager

Bozsik Bendegúz

Ügyfélszolgálati csoportvezető

Molnár Bence

Ügyfélszolgálati csoportvezető

Kapcsolat

MULTICOM Contact Kft. - Budapest
Kapcsolatfelvétel - Ajánlatkérés
kötelező mező
kötelező mező
kötelező mező
kötelező mező
kötelező mező
kötelező mező
Kattinson a térkép nézetért