Vállalatunk kihelyezett ügyfélszolgálat, 24/7 Call-Center, és direkt kommunikáció területén nyújt teljeskörű megoldásokat és szolgáltatásokat több mint 15 éve. Szolgáltatási körünk magában foglalja az üzleti tervezést, stratégia kialakítását, CRM stratégia és folyamatok meghatározását és a kiszervezett telefonos ügyfélszolgálatok működtetését. Meghatározó tapasztalattal rendelkezünk banki, pénzügyi és automotive területeken
Jelenlegi formánkban 2004-óta működünk. Célunk minőségi szereplőnek maradni a piacon növelve az iparági kultúrát és népszerűsíteni az ügyfélszolgáti karriert. MULTICOM tagja a Direkt és Interaktív Marketing Szövetségnek (DIMSZ), Ügyvezetőnk a Szövetség elnökségi tagja és a Contact Center tagozat elnöke.
CRM rendszer és folyamatok működtetése, proaktív aftersales, központi telefonos ügyfélszolgálat, szoftverbevezetés és projektmenedzsment, tréningek szervezése a CEE régióban
24/7 non-stop telefonos és e-mailes ügyfélszolgálat, kártya ügyfélszolgálat, fraud monitoring, adatvezérelt kommunikáció, lead management, videó azonosítás, 24/7 non-stop technikai helpdesk.
24/7 non-stop helpdesk, troubleshooting support, ticekting rendszer, eszkaláció a megfelelő osztályra
Többnyelvű webáruház teljes körű ügyfélszolgálat (telefon, e-mail, chat, postai levelek)
24/7 non-stop ügyfélszolgálat (számlázás és műszaki bejelentés)
Fogyasztói szolgálat, kereskedői hotline, viszonteladói kommunikáció, promóciók, E-cigaretta kommunikáció
24/7 távfelügyelet és lift hibabejelentés, Járőrszolgálat riasztása, eszközök monitorozása
Promóció, hotline, értékesítés, ösztönzés, tematikus tájékoztató weboldalak, SMS infó